Referenties

We horen graag de reacties van onze klanten om zo onze service aan te scherpen en te verbeteren.

Filter onderstaande overzicht op:


Arend (iPad 1 gebruiker)

Zeer vlotte en nette afhandeling van de reparatie van het frontglas. Een correcte en vlotte update per e-mail van de s.v.z. van de reparatie. Dus zeer snelle en nette klantvriendelijke service. Absoluut een aanrader. Ook zeer zorgvuldig ingepakt ... lees meer »

Zeer vlotte en nette afhandeling van de reparatie van het frontglas. Een correcte en vlotte update per e-mail van de s.v.z. van de reparatie. Dus zeer snelle en nette klantvriendelijke service. Absoluut een aanrader. Ook zeer zorgvuldig ingepakt bij het retourneren van het gerepareerde toestel.


Dorien (iPad 1 gebruiker)

Een uitstekende service en goede communicatie!

Een uitstekende service en goede communicatie!


Marijke (iPad 1 gebruiker)

Geweldige service! Over de reparatie-procedure ben ik uitstekend geïnformeerd en Ipad is exact volgens afspraak weer thuisbezorgd. Zeer aan te bevelen.

Geweldige service! Over de reparatie-procedure ben ik uitstekend geïnformeerd en Ipad is exact volgens afspraak weer thuisbezorgd. Zeer aan te bevelen.


Annelore (iPad 1 gebruiker)

iPad reageerde nergens meer op, het probleem was vlug geconstateerd en gerepareerd. De service van Post NL kan veel beter, maar over de iPhoneservice ben ik zeer tevreden.

iPad reageerde nergens meer op, het probleem was vlug geconstateerd en gerepareerd. De service van Post NL kan veel beter, maar over de iPhoneservice ben ik zeer tevreden.


J van den Berg (iPad 1 gebruiker)

Prima en betaalbare service. Ipad werkt bijna weer als nieuw. Soms reageert het touchscreen niet naar behoren. Nieuwigheid of.. we wachten nog even af of dit verder verbeterd.

Prima en betaalbare service. Ipad werkt bijna weer als nieuw. Soms reageert het touchscreen niet naar behoren. Nieuwigheid of.. we wachten nog even af of dit verder verbeterd.


Friso (iPad 1 gebruiker)

Nou is dat bewaren van dat artikel in de NRC toch de moeite waard geweest. M'n iPad is vandaag tussen twee tijdschriften uitgegleden en van de keukentafel afgevallen waarna het scherm kapot was;(

Nou is dat bewaren van dat artikel in de NRC toch de moeite waard geweest. M'n iPad is vandaag tussen twee tijdschriften uitgegleden en van de keukentafel afgevallen waarna het scherm kapot was;(


Ron Eijkelberg (iPad 1 gebruiker)

Glas van de Ipad2 was gebroken. Via Iphoneservice laten maken en alles werkt weer als nieuw. Snel en prima gerepareerd!

Glas van de Ipad2 was gebroken. Via Iphoneservice laten maken en alles werkt weer als nieuw. Snel en prima gerepareerd!


Floris van Ham (iPad 1 gebruiker)

iPad 1 was na een jaar wel aan een nieuwe accu toe, bij iPhoneService was dit duidelijk en goed geregeld, kan het iedereen aan bevelen.

iPad 1 was na een jaar wel aan een nieuwe accu toe, bij iPhoneService was dit duidelijk en goed geregeld, kan het iedereen aan bevelen.


Chantal Beukeringn (iPad 1 gebruiker)

iPad 2 scherm al na 3 weken kapot, laten vallen, STOM. Gelukkig heeft iPhoneService hem weer top gemaakt! Je zou ze beter iPadService kunnen noemen. Dank!

iPad 2 scherm al na 3 weken kapot, laten vallen, STOM. Gelukkig heeft iPhoneService hem weer top gemaakt! Je zou ze beter iPadService kunnen noemen. Dank!


Geef ook uw mening over onze service

Naam:
Email:
Toestel:
Reactie: