Ondersteuning

Wij helpen u niet alleen met de reparatie van uw toestel, maar helpen u ook graag met diverse vragen, weetjes en handigheden over de iPhone. Mocht u een andere vraag of een suggestie hebben, dan horen we dat graag via email

SMTP-server instellen

 

Werkt de uitgaande mail op uw iPhone of iPad niet goed? Dit probleem ontstaat waarschijnlijk omdat u gebruik maakt van een POP-mail-server (@kpn.nl is bijv. een POP-server).


Een POP-mail-server heeft geen verstuur-server (ook wel SMTP-server genoemd) en wil daarom altijd gebruik maken van de SMTP-server van wifi of uw 3G-provider. De instellingen voor deze SMTP-server verschillen echter per provider. 3G werkt altijd, het is dan ook slim om alleen de SMTP-server van uw 3G-provider te installeren.


Handleiding instellingen SMTP-server

Stap 1:
Ga naar 'Instellingen', zorg dat wifi uitstaat en dat u 3G verbinding heeft 

Stap 2:
Ga naar 'E-mail, contacten, agenda's' en klik op de betreffende account
Stap 3:
Klik op 'Server uitgaande post - SMTP' en vervolgens op 'Hoofdserver'


 

Stap 4:
Vul de gegevens in zoals aangegeven in onderstaand overzicht.
Staat uw provider er niet bij, stuur dan gerust een e-mail naar info@iPhoneservice.nl