Informatie

Veelgestelde vragen

 

Kan ik mijn iPhone, iPad of iPod af komen geven?

Reparatie op afspraak is alleen mogelijk voor defecten aan de iPhone 5, iPhone 4S en iPhone 4. U maakt hierbij gebruik van onze 1uur-service.

 

Kan ik mijn toestel opsturen ter reparatie?

Ja, u kunt bij reparatie per post kiezen voor de standaard weekservice of onze snellere 24uur-service.

 

Wat betekent 1uur-service?

Kiest u voor de 1uur-service dan komt u uw iPhone 5, iPhone 4S of iPhone 4 persoonlijk bij ons afgeven. Terwijl u geniet van de gezellige binnenstad van Eindhoven gaan wij aan de slag met uw gebroken frontglas/achterkant, defecte homeknop of andere defecten. Na een uurtje komt u uw gerepareerde iPhone weer ophalen.

 

Wat betekent 24uur-service?

Maakt u gebruik van onze 24uur-service dan gaat uw toestel gegarandeerd binnen 24 uur weer retour. U bent uw toestel dan slechts 3 werkdagen kwijt* (extra kosten € 9,95). Reparaties waarbij 24uur-service niet mogelijk is, worden tijdens de aanmelding automatisch door iPhoneservice aangegeven.
Voorbeeld: toestel wordt op maandag door iPhoneservice ontvangen = toestel wordt op dinsdag door iPhoneservice retour gestuurd.

 

Wat betekent weekservice?

De voordeligste oplossing van iPhoneservice is nog steeds een snelle oplossing. Uw iPhone, iPad of iPod wordt binnen 5 werkdagen weer door iPhoneservice retour gestuurd.
Voorbeeld: toestel wordt op maandag door iPhoneservice ontvangen = toestel wordt maandag (de week erop) door iPhoneservice retour gestuurd.

 

Hoe kan ik mijn toestel het beste opsturen?

U kunt uw iPhone, iPad of iPod het beste verzekerd versturen via PostNL. Mocht u de voorkeur hebben voor een andere distributeur dan kan dit uiteraard ook. Zorg er wel voor dat uw toestel altijd verzekerd wordt verzonden zodat u eventuele schade of verlies tijdens vervoer altijd kunt verhalen.

 

Wanneer moet ik betalen en hoe?

Maakt u gebruik van onze 1uur-service met reparatie op afspraak dan dient u tijdens het ophalen van uw gerepareerde toestel contant te betalen. Heeft u gekozen voor reparatie per post dan hoeft u pas te betalen wanneer u de digitale factuur heeft ontvangen. Betalen kan dan middels iDeal of overboeking.  

 

Mijn toestel kan niet gemaakt worden, betaal ik onderzoekskosten?

Nee, blijkt uw toestel niet te repareren dan worden er voor deze analyse geen onderzoekskosten gerekend. Heeft u uw toestel graag retour, dan brengen wij alleen verzendkosten in rekening. Heeft u uw toestel aangemeld wegens vochtschade, dan zullen de kosten voor waterschade-onderzoek in rekening worden gebracht. Blijkt uw toestel nog te repareren dan vervallen de waterschade-onderzoekskosten en worden de kosten voor reparatie gerekend.

 

Kan ik mijn zending volgen?

Ja, u kunt uw zending volgen. U dient uw pakketje dan wel verzekerd te versturen. U ontvangt dan namelijk een track & trace mogelijkheid waarmee u online de status van uw pakketje kunt volgen. iPhoneservice verstuurd haar pakketten altijd verzekerd op. U ontvangt van ons dus altijd een track & trace mogelijkheid.

 

Zit er garantie op de reparatie?

Ja, er zit standaard 2 maanden garantie op de vervangen onderdelen tijdens reparatie. U kunt deze garantie uitbreiden tot 6 maanden. Deze optie vind u tijdens stap 2 van de aanmeldprocedure. 

 

Mijn toestel is in aanraking gekomen met water, wat nu?

Vochtschade is altijd een lastig probleem en helaas kunnen wij vooraf niets zeggen over de mogelijkheden of kosten. Belangrijk is dat u het toestel uit zet en niet probeert aan te zetten of op te laden! U kunt uw toestel het beste aanmelden en kiezen voor vochtschade onderzoek. We zullen het dan toestel onderzoeken en mogelijke reparatiekosten met u communiceren per email. 

 

Ik heb zelf gekochte onderdelen, kunnen jullie deze monteren?

Helaas, iPhoneservice werkt alleen met eigen onderdelen.

 

Ik heb mijn toestel zelf proberen te maken, wat nu?

Heeft u uw iPhone, iPad of iPod zelf proberen te maken maar is dit helaas niet gelukt, dan kunt u uw toestel opsturen naar iPhoneservice. Meld uw toestel aan via de website en geef bij ‘Opmerking’ het betreffende probleem aan. iPhoneservice zal uw toestel na ontvangst eerst onderzoeken. Eventuele gebreken en bijbehorende kosten voor reparatie worden eerst met u gecommuniceerd middels een prijsopgave.