Informatie

Reparatie per post


iPhoneservice biedt naast reparatie op afspraak ook de mogelijkheid tot reparatie per post. Bij reparatie per post heeft u de keuze uit weekservice en 24uur-service.
 

24uur-service

Maakt u gebruik van onze 24uur-service dan gaat uw toestel gegarandeerd binnen 24 uur weer retour. U bent uw toestel dan slechts 3 werkdagen kwijt* (extra kosten € 9,95). Reparaties waarbij 24uur-service niet mogelijk is, worden tijdens de aanmelding automatisch door iPhoneservice aangegeven.
Voorbeeld: toestel wordt op maandag door iPhoneservice ontvangen = toestel wordt op dinsdag door iPhoneservice retour gestuurd.

Weekservice

De voordeligste oplossing van iPhoneservice is nog steeds een snelle oplossing. Uw iPhone, iPad of iPod wordt binnen 5 werkdagen weer door iPhoneservice retour gestuurd.
Voorbeeld: toestel wordt op maandag door iPhoneservice ontvangen = toestel wordt maandag (de week erop) door iPhoneservice retour gestuurd.

 



 

 


Aanmelding & handige tips

Wanneer u kiest voor 24uur- of weekservice dient u uw toestel per post naar ons te versturen. Per post eng? Nee hoor! Na aanmelding van uw toestel ontvangt u van ons een email met daarin de opdrachtbevestiging en informatie over het veilig opsturen van uw iPhone, iPad of iPod Touch. Of bekijk onze handige tips op de website.

                           

Ontvangst & behandeling

Zodra wij uw toestel hebben ontvangen, wordt uw iPhone, iPad of iPod onderzocht en gecontroleerd op de door u aangegeven problemen. Wanneer uw toestel in behandeling wordt genomen ontvangt u per email de factuur. Mocht het probleem anders zijn dan aangegeven of heeft u het probleem omschreven, dan krijgt u van ons altijd eerst een prijsopgave voordat we overgaan tot reparatie.

 

Reparatie & retourzending

Nadat uw toestel in behandeling is genomen, wachten wij tot de betaling  is ontvangen. Zodra de factuur is voldaan wordt uw toestel gerepareerd  en retour gezonden volgens procedure. Alle pakketten worden verzekerd verstuurd met PostNL (€ 4,95 verzendkosten). Zodra uw toestel wordt aangeboden bij PostNL ontvangt u hiervan een email met daarin een track & trace code. Uw verzenddatum wordt als volgt bepaald: datum ontvangst + type service = verzenddatum*

*mits uw factuur tijdig is voldaan